کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه با همکاری خانه هنرمندان ایران و موسسه فرهنگی هنری صبا جشنواره بین المللی پوستر صلح برگزار می کند.

 

این کنفرانس در راستای اهداف بشر دوستانه خود ونکوهش ترور وتروریسم و ایجاد زمینه های صلح عادلانه برای همه ملل و کشورها در نظر دارد با ایجاد نمایشگاه پوستر در محل کنفرانس، خانه هنرمندان ایران و 3 کشور دیگر همراه با چاپ کتاب آثار برگزیده  به نام هنرمندان ، نتایج این را کنفرانس ماندگار کند.


موضوع آثار:
 
تروریسم

فرهنگ و تروریسم

قربانیان ترور

عدالت و صلح
 



شرایط بخش مسابقه:


1_ موضوع و درونمایه ی آثار باید به نوعی در ارتباط با موضوعات فوق الذکر باشد و در عین برقراری ارتباط با مردم کشورمان، توانایی ایجاد ارتباط و انتقال معنا به تمام ملتها را داشته باشد.

2_ هر شرکت کننده مجاز است حداکثر 5 اثر (پوستر) به دبیرخانه ارسال نماید.(آثار سریالی یک اثر محسوب می شوند)

3_ لا‌زم است فایل اثر فقط به ایمیل رسمی جشنواره ارسال شود.

4_ دبیرخانه حق استفاده از آثار ارسالی در فعالیت های نمایشگاهی، تبلیغاتی، سایت و چاپ کتاب، لباس و تمبر را دارد.

5_ تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده ی برگزارکنندگان جشنواره است.

6_ شرکت در جشنواره به منزله پذیرفتن کلیه شرایط است.


مهلت ارسال آثار: 14 اردیبهشت ماه 1390

جلسه داوری آثار : 16 اردیبهشت ماه 1390
 
افتتاحیه نمایشگاه : 25 اردیبهشت ماه 1390

مکان نمایشگاه : خانه هنرمندان ایران
 

جوایز:

نفر اول دیپلم افتخار و مبلغ 2000 دلار

نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ 1000 دلار

نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ 500 دلار

همچنین با نظر هیئت داوران از 5 هنرمند با نیم سکه بهار آزادی تقدیر خواهد شد.

 
هیئت داوران:

مسعود سپهر، فرزاد ادیبی، مهدی سعیدی، جلال عطارزاده، محمد اردلانی و محمدرضا قادری

 
شرایط بخش ورکشاپ:


این ورک شاپ در محل موسسه فرهنگی و هنری صبا به مدت 3 روز در تاریخ سیزدهم تا پانزدهم اریبهشت سال 1390 از ساعت  10 صبح تا 5 عصر  با حضور محمد اردلانی برگزار می شود.

علاقمندان جهت حضور در این ورکشاپ لازم است حداکثر پنج نمونه از پوستر های خود در قطع 500 در700 پیکسل، به همراه بیوگرافی خود و اطلاعات نماس ، تا تاریخ 11اردیبهشت ماه به پست الکترونیک جشنواره  ارسال نمایند.


توضیح اینکه با توجه به فضای کارگاه، به همراه داشتن لپ تاپ برای متقاضیان الزامی می باشد.
 

لازم به ذکر است حداکثر 20 نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد و آثار برتر طراحی شده در این ورکشاپ علاوه بر خانه هنرمندان در محل کنفرانس جهانی صلح به نمایش در خواهند آمد. همچنین دبیرخانه نهایتا از سه اثر برتر تولیدی این ورکشاپ با تقدیم لوح سپاس و نیم سکه بهار آزادی تقدیر خواهد کرد.

محمد اردلانی عضو هیئت داوران این دوره ی مسابقه ی بین المللی پوستر صلح بوده و عنوانهایی چون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده ی نخست در ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی ، برپایی ورکشاپ های مختلف، طراحی پوستر و نشان رویداد های مهمی در کشور، حضور و تقدیر شده در ده ها نمایشگاه انفرادی و گروهی و مسابقه در کشورهای ایران، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش، هلند، فنلاند و ... را در کارنامه ی خود دارد. رویدادها و آثار وی که مورد توجه رسانه های تخصصی و عمومی دنیا قرار گرفته در مجلات مطرحی از جمله مجله پیکسل کریشن (فرانسه) در کنار آثار طراحان بنامی چون آلن لیکورنک، میشل باتوری، اوه لوش، رالف شرافیگل و ... منتشر شده است