نمایشگاه پوسترهای محمد اردلانی با عنوان "دِرَنگ" به نمایش خود در نگارخانه سوره ی حوزه هنری استان البرز پایان داد.
آیین گشایش این نمایشگاه با نشست پرسش و پاسخ و سخنرانی محمد اردلانی همراه بود. اردلانی طی سخنان خود ضمن توضیح در مورد تفاوت پوسترهای مفهومی و فرم گرا، روند طراحی چند پوستر از آثارش را از آغاز ایده تا اجرای نهایی و مراحل آن برای میهمانان شرح داد.
در این نمایشگاه 23 پوستر فرهنگی از محمد اردلانی به همراه 27 پوستر از عباس شریف، احمد درخشنده، علیرضا عسکری فر، علیرضت بیت الهی، امیر مصباحی، بهار ایروانی، بنیامین بهرامپور، احسان افتخاری، عرفان کمالی، اسماعیل منتهایی، فرهاد هدایت، فاطمه بحری نژاد، حسین عبدی، خشایار تیموری، کیمیا میرآخورلی، مائده پهلوان، مهسا بهفر، مستوره سرحدی، مهرداد پورمشکی، مرتضی فرحناک، مرتضی حبیب زاده، مونس بیک زاده، نصیر بشیری، ندا اکبری، صدف جازم، سیاوش نورین و سمیه مهریزی به روی دیوار رفت که تمامی این آثار در کارگاه های قبلی این مدرس گرافیک در شهرهای مختلف کشور طراحی شده بودند.
همزمان با این نمایشگاه کارگاه طراحی پوستر به سرپرستی محمد اردلانی با هدف نشان دادن ظرفیت‌های هنری در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز تشکیل شده بود، که پس از سه روز به کار خود پایان داد.
عبدالحمید قره‌داغی، سرپرست حوزه هنری استان البرز در خصوص نحوه برگزاری این کارگاه گفت: پس از اعلام فراخوان از سوی واحد تجسمی این مرکز، طراحان گرافیک سراسر کشور با ارسال اثر آمادگی خود را جهت شرکت در این کارگاه اعلام کردند.
قره‌داغی ادامه داد: از بین متقاضیان شرکت در این کارگاه، ۳۲ گرافیست از استان‌های البرز، اصفهان، قم، تهران و قزوین انتخاب  و به کارگاه دعوت شدند و کارگاه سه روزه طراحی پوستر به سرپرستی محمد اردلانی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز کار خود را آغاز نمود.
سرپرست حوزه هنری استان البرز افزود: در این کارگاه با بررسی مراحل تولید یک پوستر از سوژه یابی و ایده تا اجرا، شرکت‌کنندگان توانستند آثاری با موضوع  پیام‌های معنوی ماه رمضان و اسماءالحسنی خلق نمایند.
وی در ادامه گفت: نمایشگاه این آثار در ماه مبارک رمضان در نگارخانه سوره برگزار می‌شود و پوسترهای منتخب این کارگاه با همکاری ارگان‌های شهری در ایام ماه رمضان در سطح شهر به نمایش در می‌آید.