فراخوان طراحی روی لباس نومانا



تمدید مهلت ارسال آثار به فراخوان "طراحی لباس نومانا"

دبیرخانه ی فراخوان "طراحی روی لباس نومانا" در پاسخ به درخواست های مکرر هنرمندان، مبنی بر تمدید مهلت بارگذاری آثار، ضمن سپاسگذاری از هنرمندانی که تا کنون آثارشان را ارسال نموده اند اعلام می دارد که مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد تا ساعت 24 دوشنبه 25 دی ماه 1391 تمدید شد.

بر همین اساس هنرمندان رشته های نقاشی، تصویرسازی، طراحی گرافیک، عکاسی و خوشنویسی می توانند تا تاریخ فوق الذکر نسبت به ارسال آثار خود با موضوع "عشق از نگاه هنر ایرانی" به ایمیل nowmana@ymail.com اقدام نمایند.

دبیرخانه ی فراخوان "طراحی روی لباس نومانا" ضمن معرفی آقایان جمشید حقیقت شناس (نقاش)،فرزاد ادیبی (طراح گرافیک)، اونیش امین اللهی (طراح گرافیک)، محمد اردلانی (تایپوگرافر)، سیروس آقاخانی (تصویرگر)، کورش ادیم (عکاس) به عنوان گروه انتخاب آثار، افتتاح نمایشگاه این رویداد را در ماه آتی اعلام کرد.

گفتنی است عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، پس از کسر هزینه های تولید، برای تهیه لباس گرم مردم زلزله زده آذربایجان صرف خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با nowmana@ymail.com مکاتبه نموده و یا به صفحه ی www.facebook.com/Nowmanaa مراجعه فرمایند.